ایران راهبند | راهبند برقی | راهبند بازویی | ستونی بولارد | راه بند اتوماتیک

قیمت راهبند برقی

قیمت راهبند برقی

راهبند برقی یکی از امکانات کاربردی برای مجتمع ها و مجموعه هایی است که از ورودی آن ها یا پارکینگ هایشان، رفت و آمد خودرو به صورت پر تکرار انجام می گیرد. قیمت این محصول به موارد فراوانی بستگی دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

در یک مجتمع یا سازمان یا بیمارستان و مواردی این چنین که تردد و ورود و خروج خودرو مکرر و پر تعداد است، در صورتی ‌که بر رفت و آمد خودروها نظارت و کنترلی صورت نگیرد، به سرعت ایجاد هرج و مرج می گردد. از همین رو، استفاده از راهبند برقی که با قیمت های گوناگون موجود می باشد، در کنار دوربین های نظارتی و سیستم های هوشمند می تواند امنیت مجموعه را حفظ نموده و بر رفت و آمدها نظارت نماید.

علاوه بر مواردی که گفته شد، در صورتی که در راهبند برقی مورد استفاده از سیستم RFID یا سامانه کنترل تردد خودرو به پارکینگ استفاده شده باشد، می توان آمار دقیقی از ترددها و خودروهای خارج شده و وارد شده به آن مکان را در اختیار داشت که با قیمت بیشتری در اختیار صاحبان مجموعه قرار خواهد گرفت ولی امنیت بسیار بالایی را ایجاد می نماید.

راهبند برقی با قیمت های گوناگون موجود هستند و دارای سرعت های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند ولی با این حال همه آن ها موجب کاهش سرعت خودروها در زمان عبور از ورودی ها و خروجی ها می گردند که این موضوع باعث جلوگیری از حوادث رانندگی و سوانح می گردد.

راهبند برقی علاوه بر حفظ امنیت، در سایر قیمت ها و هزینه ها صرفه جویی می نماید. به این صورت که نیازی به استخدام نیروی انسانی برای باز و بسته نمودن دروازه ورودی به صورت دستی نمی باشد. به علاوه با خرید و تهیه راهبند برقی با قیمتی مناسب، در زمان افراد نیز صرفه جویی می گردد و برای باز و بسته کردن دستی مسیر تلف نمی گردد.

راهبند برقی بازویی

راهبند برقی بازویی یا اهرمی یکی از شناخته شده ترین انواع راهبند برقی است که با قیمت های گوناگون موجود بوده و ارائه می گردد. راهبند بازویی دارای میله بلندی است که می تواند از جنس های آلومینیوم یا استیل باشد که این نوع جنس میله نیز در قیمت آن اثر می گذارد در هر دو حالت ضد زنگ بوده و در متراژهای گوناگونی از ۲ تا ۶ متر موجود بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

راهبند برقی بازویی به دو صورت می تواند عمل کند. می تواند دارای سنسورها و چشمی هایی باشد که با مشاهده خودرو و رسیدن به نزدیکی آن باز شود و نود درجه به بالا بچرخد یا آنکه می تواند دارای سیستم هوشمند برای شناسایی خودروها باشد که نوع عملکرد آن نیز در قیمت راهبند برقی بازویی اثر می گذارد.

راهبند بازویی برای حرکت کردن نیاز به یک منبع تغذیه قدرتمند که یک موتور AC می باشد، دارد و هر دوی این اجزاء در قیمت راهبند بازویی اثر دارند. گیربکس و موتور این راهبند برقی نسبت به حرارت و وزن و فشار بالا، استحکام و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

راهبند برقی آکاردئونی

راهبند برقی آکاردئونی یا تاشو که به آن راهبند کشویی نیز گفته می شود و با قیمت های متنوعی موجود می باشد، نوع دیگری از این محصولات می باشد که از نوع قابل حمل بوده و قابل جابجایی می باشد. این راهبند برقی می تواند ورودی های کم عرض تا بسیار عریض را پوشش دهد و هیچ محدودیتی در میزان باز شدن ندارد. جنس تیغه های راهبند برقی از فلز ضد زنگ و ضد خوردگی می باشد که نوع فلز نیز در قیمت این محصول نقش مهمی دارد.

راهبند برقی آکاردئونی نیز می تواند به سیستم های هوشمند متصل گردد و ورود و خروج خودروها را به صورت هوشمند و کنترل شده انجام دهد که این سیستم های نصب شده موجب افزایش قیمت این محصول می گردد. راهبند برقی تاشو، سرتاسر ورودی را اشغال نمی کند و فضایی را برای عبور و مرور افراد یا دوچرخه باز می گذارد.

قیمت راهبند برقی آکاردئونی با طول آن رابطه ای مستقیم دارد. برای رنگ بدنه این محصول از رنگ های پودری و ضد زنگ و ضد خوردگی که مقاومت بالایی در برابر نور خورشید نیز دارند، استفاده می گردد که تمامی این موارد قیمت این محصولات را تحت شعاع قرار می دهد.

علاوه بر آنچه گفته شد، از آنجایی که بخشی پر اهمیتی از راهبندهای برقی را اجزاء الکترونیکی، موتورها، سنسورها و بردها تشکیل می دهند، میزان کارایی و توان آن ها و قابلیت هایی که دارند، تشکیل می دهد، بر قیمت راهبندهای برقی نیز اثرگذار هستند.

به دلیل فلزات به کار رفته در این محصولات با نوسانات اقتصادی و افت و خیز قیمت ارز، قیمت این محصولات نیز تغییر خواهد کرد. انواع راهبند برقی را با بالاترین کیفیت و دوام بالا می توانید از این مجموعه تهیه نمایید.

خیر متشکرم
تصویر خبرنامه