ایران راهبند | راهبند برقی | راهبند بازویی | ستونی بولارد | راه بند اتوماتیک

تولید راهبند بازویی

تولید راهبند بازویی

راهبند بازویی یک ابزار امنیتی است که برای کنترل و مدیریت تردد در جاده ها، نمایشگاه ها، پارکینگ ها، ورودی و خروجی مجتمع های مسکونی، تجاری و مکان های دیگر استفاده می شود و در این مجموعه در انواع گوناگون تولید می گردد. راهبند بازویی از یک میله سخت و مقاوم تولید شده است که قادر به حرکت نود درجه به صورت عمودی و افقی می باشد.

تولید راهبند بازویی به طور عمده برای کنترل تردد و حفاظت یک ورودی و مسیر تولید و استفاده می شود. زمانی که نیاز به ممنوعیت یا محدودیت ورود و یا خروج خودروها و سایر وسایل نقلیه به یک محل وجود دارد، راهبند بازویی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد تا ورود و خروج را کنترل کند.

عملکرد راهبند های بازویی تولید شده در این مجموعه به دو صورت خودکار یا دستی می باشد که توسط سیستم های اتوماتیک و کنترلی یا به طور مستقیم توسط خود شخص یا اپراتور مدیریت می شود. در نوع راهبند بازویی اتوماتیک تولید شده در این مجموعه، حسگرها و سنسورهای موجود بر روی آن قادر به تشخیص حضور خودرو در دهانه ورودی و خروجی هستند.

بنابراین، زمانی که خودرویی به دروازه ورود یا خروج رسید، راهبند بازویی به صورت اتوماتیک بلند می شود و وسیله را عبور می دهد و سپس دوباره بعد از گذشت مدت زمانی به طور مجدد به حالت عادی خود برمی گردد.

مزایای استفاده از راهبند بازویی

راهبند بازویی تولید شده در این مجموعه امنیت بالا و طراحی قوی دارد و می تواند به عنوان یک عامل اصلی در کنترل دسترسی و نظارت بر مجموعه های های مختلف استفاده شود. راهبند بازویی ویژگی های گوناگونی دارد که به برخی از انواع آن ها در ادامه اشاره می گردد.

انواع راهبند بازویی تولید شده در این مجموعه چه به صورت دستی و چه به صورت اتوماتیک، ایمنی بالایی دارند و در انواع خودکار قابل برنامه ریزی می باشند و فقط افرادی که دارای مجوز ورود هستند و اجازه ورود به محدوده به سیستم داده شده است، قادر به عبور هستند. این امر باعث افزایش امنیت و جلوگیری از نفوذ ناخواسته می شود.

راهبند بازویی تولید شده در این مرکز، به طور موثری ترافیک ورودی و خروجی را کنترل می کند و از ورود وسایل غیر ضروری یا بدون مجوز، ممانعت می نماید. این امر باعث بهبود جریان ترافیک در محل استفاده می شود. در انواع اتوماتیک راهبند بازویی تولید شده، استفاده از نیروی انسانی را کاهش داده و موجب کاهش هزینه ها می گردد و کاربران می توانند به راحتی و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی و اتلاف زمان، به محل مورد نظر، ورود و خروج نمایند.

راهبند بازویی تولید شده در این مجموعه قابلیت شخصی سازی دارد؛ به این معنی که می تواند به سفارش مشتریان و با توجه به نیازهای محیط، تنظیم و تطبیق گردد. طول بازو، سرعت باز و بسته شدن، برنامه زمانی و گزینه های دیگر قابل تنظیم می باشند. این امر باعث افزایش امکانات می شود. به علاوه استفاده از راهبند بازویی تولید شده در این مجموعه، یکی از راهکارهای اقتصادی برای کنترل دسترسی به محدوده مشخص شده، می باشد.

مشخصات راهبند بازویی

راهبند بازویی که با نام های دیگری نیز مانند راهبند اهرمی، راهبند پارکینگ، راهبند میله ای، راهبند دژبانی نیز شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد، با استفاده از متریال با کیفیت و مرغوبی در این مجموعه تولید و عرضه می گردد. راهبند بازویی برای استفاده نیاز دارد تا در ارتفاع درستی از سطح زمین قرار گیرد که در انواع اتوماتیک این ارتفاع به عملکرد هر چه بهتر چشمی ها و سنسورها کمک می نماید. این ارتفاع در راهبند های بازویی تولید شده در حدود یک متر از سطح زمین می باشد.

طول میله بازویی به کار رفته در راهبند نیز میان طول های دو، سه، چهار و شش متر، متغیر می باشد که این طول بستگی به کاربری و محل مورد استفاده دارد. هر چه عرض دهانه ورودی یا خروجی بیشتر شده نیاز به راهبند بازویی با طول بیشتری می باشد که انواع گوناگون آن در این مرکز تولید و ارائه می گردد.

متریال به کار رفته در میله راهبند بازویی تولید شده متغیر می باشد و از انواع گوناگون فولاد، آلومینیوم و یا استیل می باشد. نوعِ آب و هوای محل و میزان رطوبت یا طولِ میله بازویی در متریال به کار رفته در آن اثرگذار است. آلومینیوم سبک و ضد زنگ می باشد ولی گاهی نیاز به متریال سخت تر و مقاوم تری جود دارد یا آب و هوا رطوبت زیادی دارد که در چنین مواردی، راهبند بازویی استیل توصیه می گردد.

در راهبند های بازویی تولید شده در این مجموعه، بنا بر نیاز مجموعه ها از اجزای دیگری همچون دوربین های پلاک خوان، ریموت کنترل ها و موارد متعدد دیگر نیز استفاده می گردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات این مجموعه با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید.

خیر متشکرم
تصویر خبرنامه